İlk 3 ay bebekler dış dünyaya alışma evresindedir. Ve kucağa alışma gibi bir şey söz konusu değildir tüm uzmanlar bunu söyler. Kendisini güvende hissetmek ister bu yüzden sürekli kucaktalar. Alıştırma evreleri 4. Aydan itibaren olur. Benim kızım 2,5 aylık aynı sıkıntıları yaşıyorum. Bugün okuduğum bir yazıda büyüme atakları olduğunu ve bu dönemde hem beslenme,sebepsiz ağlama ve uykusuzlık gibi sorunlar olması normalmiş.