Mucizebebek42 inanır mısınız doğduğundan beri gözlerinin rengine bile bakamamıştım hep kısıktı gözleri kaplıydı ilk defa bugün görmeye gittiğimde tam fark ettim gözlerinin rengini uyanıktı nasıl özlemişim cok zor belki cok ağır degil ama insanın canındann ayrı uyuması cok zor 😔