Yasemin000 biz cok erken egitime basladıgımız için hallettik. 16 aylıktı ilk basladıgımızda kaka yaptıgında korkmaması için cok sevindim alkış yaptım harikasın annecim cok basarılısın seni hepimiz alkıslıyoruz dedim o sekilde öğrendi. Simdi kaka yaptıgında bakınca hemen bana bakıp alkıs yapıyor. Ama büyüklerde nasıl ilerliyor süreç hiç bilmiyorum. Kaka kitapları var belki o dikkatini cekebilir