Yasemin000 merhba ,ben kızıma eğitim verdim,çok şükür ki atlattık sayılır,ilk öncellikle bezi tamamen çıkarın, çiş öğrenmiş,kaka konusu çocuklar için daha hassas,onları kendilerinden bir parça olarak gorudukleri için çiş kadar kolay olmuyor ogrtmesi,kızımda kakasını ilk yaptığında korktu ağladı ,konuşa konuşa anlatım, korkma kızım bişey yok kaka yaptın alkış yaptık,sonra bende yapıyorum babanda yapıyor herkes yapıyor vs dedim, daha sonra uzmanları dinledim,kakasının ona mutlaka doncegini anlatın demişti birisi,bende öyle yaptım,sen kakani yap yine sana doncek senden ayrılmıyor gelicek geri dedim,Altina yaptı,yaptıkça korkmaması gerektiğini söyledim,alkış yaptık, oyuncaklarını devreye soktum,tutması çok oldu,ben o süreçte ilaç verdim kabız olmasın diye,her kakadan sonra mutlaka krem sürdüm makatina yara olmasın diye,sizde kakasının ondan ayrılmadığını geri geleceğini mutlaka söyleyin,kızım bir kere lazımliga yaptı bı baktım kakasna seni cokkkk ,yani sebi çok seviyorum demek istiyordu,ben şok oldum .by bu yapın,yine gel deyin…