portakalkekk Merhaba dün doktora götürdüm kusması vardı ve az kilo almış bana numuna aptamilin mamasını verdi bir kutu. Özel hastaneye gittim size de mama verdiler mi? Para almadılar bir de.
_YanakReisinAnnesii portakalkekk bana da alerji maması verildi devlet hastanesinde hemde 2 tane çıkardı verdi çocuk doktoru 😂 onlara tanıtımdan numune geliyor zaten denemen için verilmiştir
Busraata portakalkekk hayır dogum sonrasi sadece bebeğim doymadigi için hastanenin almış olduğu mamadan kullanmıştım 1gün boyunca o da aptamildi ertesi gün kendim aldim
Lulemom portakalkekk her hastane farklı. Bana da doğumda 2 kutu verdiler. İlk sütüm azdı. Birini orda açıp içirdiler. Bide taburcu olurken açtıkları yarımdı. Onu verdiler bide kapalı kutu verdiler.
_YanakReisinAnnesii portakalkekk emin değilim ama reflu maması sanırım size verilen değil mi ? İyi gelirse devam edilir diye verilmiştir canım insanlık etmiş işte doktor kullan 😂 umarım iyi gelir 🙏
elif_2021 portakalkekk kız banada çatlak kremi vermişlerdi devlette özel de de bebeğe bana bisürü kremler vermişlerdi 😁
Annezey @portakalkekk evet :) zaten raporlu oluyor bu mamalar doktorumuz elimizde var mı diye sekreterine sordu o da var dedi öyle bir paket verdiler. Tadı kötü bakalım içecek mi benim oğlan :) Sizin doktor da alerjiden mi şüphelendi ?
portakalkekk Annezey yok kusmasına iyi gelecek dedi eğer iyi gelmezse idrar yollarında sıkıntı olabilir dedi devam ederse tahlil yaptıracağız
emirinannesi3434 portakalkekk meşhur bir doktordu oysaki kendisi çok iyi ilgilendi oğlumla, ama mama vereni hiç duymadım.
Yusaydef portakalkekk ahahah 😂😂 hep veriyorz özel haatanelere alınca şaşırdın demi 😂😂 alerji maması olduğu için vermiş olabilirler yoksa normal mama vermiyorlar
portakalkekk Yusaydef iki kere sordum hocam para vermiyor muyuz diye e tabi alışık olmayınca 😂 bakalım inşallah iyi gelir kuzuma da kusmayı bırakır tontiş oluruz tek istediğim sağlıklı olması ya
Aycanmbenim portakalkekk aptamil reklam amaçlı sizin gittiğiniz hastaneye 5-10 numune bırakmıştır doktorunuz da Side de vermiş belli ki