Merhaba anneler, 2 gündür çok hastayım ateşim düşmek bilmiyor. Acile gittik serum ve c vitamini yaptılar. Emzirdiğim için parol harici ilaç kullanamıyorum. Acile gitsem antibiyotik istesem bikaç gün emzirmesem diye düşünüyorum çünkü bebeğimle de ilgilenemiyorum ateşten, çok zor emziriyorum. Var mı başına gelen acaba? Bebeğim meme reddi yaşar mı sonrasında? Çok teşekkür şimdiden.