Kızlar bebeğim 3 aylık genzine calpol kaçtı 😭 baya öldürdü kıpkırmızı oldu bogulcak gibi. Sırtına patlat vurduk balgam falan çıkardı rahatladı biraz ama hırıltı var burnundan mi diğerlerinden mi anlayamadım. Ciğerine kaçmış mıdır başına gelen var mı ? Şuan huzurlu uyuyo ama çok korkuyorum 😭