ebruli_pyz Oğluma Nuri koydum kayınbabamın ismi şuan da da hiç haketmiyor eşim iki isim sevmiyor diye koymamıştık. Sonradan ekletsem olur mu 😀 1 yaşında
AsyaaDuru ebruli_pyz Bebeğe bunu neden yaptınız.. Neyse olan olmuş. Mahkeme kararıyla oluyor diye biliyorum.
ZMK ebruli_pyz direk nuriyi değiştirip Batuhan koy Nuri güzel bir isim değil şu adet kalksın artık hangi devirde yaşıyoruz birileri mutlu olsun diye çocuğumu mutsuz edemem