Ee011 Balık yağı ecz de int göre daha pahalı alsam sorun çıkar mı orjinal olmaz mı bilgisi olan lütfen yazabilir mi
Ipegim Ee011 ben eczaneden almam hiç gereksiz pahalı dermoeczanem diye bir site var güvenilir ya oradan alırım ya da hepsiburada gittigidiyor trendyol puanları yorumları iyi satıcılardan alırım bi sorun yaşamadım
Keskeuyusamm Ne markaların ben çakmalarını gördüm internette, asla güvenmem hele ki çocuğuma alacağım şeylerde. Barkodları bile sahte yapıyorlarmış. O yüzden ben eczaneden alıyorum
alaimisema20 Ee011 İlaç konusunda eczaneden başka yerden almam çocuğuma. Sahte oluyormuş. Olmasa bile güvenemem.
madrefelice Ben bi kere sudocrem aldım o bile orjinal çıkmadı pişik yaptı kızımı iadede almadılar hiç riske girmem artık