Neslidamla 15 aylık bebeğim geceleri uyanıp 2 - 3 saat boyunca uyumak istemiyor , 2 aydır düzelmedi daha öncelerinde bütün gece uyurdu . Var mı önerisi olan?
elifilyas2208 Neslidamla bizde 11. Aydan beri öyleyiz yaşına giriyo bir kaç gün sonra ve artık kafayı yiycem uykuya hasret kaldım. Mama vermiyorum gece bide bugün tek gündüz uykusu deniycem. Galiba diş de zorluyo.
YavuzCagan Neslidamla önerimiz yok ama bizde muzdaripiz aynı 15 aylık oglum 1 aydır geceleri 6 7 kere kalkıyor ilk 1. ve 2.dişi çıktı 2.ci haftasına girdi çıkalı uzama aşamasındalar diğerleride gelcek acaba ondan mı uyanıyor anlamıyorum bende tavsiye için bekleyeyim şurda 🥴
Neslidamla elifilyas2208 ben tek gündüz uykusuna geçtim 2 ay önce yinede bi işe yaramadı umarım sizde yarar cok zor cünkü
NohudunAnnesi elifilyas2208 2 şubatta kızım yaşına giriyo bizde aynıyız yeni doğan gibi saat başı kalkiyo gücüm kalmadi
elifilyas2208 Neslidamla inşallah diside şiş patlatamadi daha o da gece çok zorluyo galiba ilk 4 dişte bişe anlamadım ama bu bayağı geliyom diyo yani😔
elifilyas2208 NohudunAnnesi demek bu ayda başlayan bı sıkıntı var diş büyüme derken duzelcek inşallah biraz daha sabır diyom artik