Kızlar bebeğim 6 aylık,tadımlara başladım yavaştan ama ağzına kaşık girdiği an çığlık çığlığa ağlıyor.Doymasını beklemiyorum zaten ama doktorumuz bi şekilde tadım yaptıracaksın diyor,patates verdim aynı,havuç verdim aynı,ağzın kitliyor açmıyor asla,bi dirhem ağzına gittiyse de bi şekilde onu çıkartıyor en sonunda kendini kusturuyor.Sebze tatsız ondan sevmedi dedim,dün elma verdim yine aynı,eliyle çıkarıyo ağlaya ağlaya bi hal yine.Elbette hemen adapte olmasını beklemiyorum ama nasıl sevdirebilirim bu işi,bana bir yardımcı olun anneler🌸