Hadi bebeklerin hayat standartlarına isyan eden saçma davranışlarını yazalım.
Benimki 2 aylık emziği çıkarır elini emer, göğsümde koltukta uyur yatağına gelince uyanır, doyar emmeye devam eder ağzında biriktirip biriktirip tükürür. Hayata karşı duruşu böyle.
Daha büyük olanlarda çok maceralı eğlenceli komik alışkanlıklar vardır illa. Alayına isyancı bebekleri alalım 😂