15 gün hqstane yattık bizde . Geecmis olsun Allah şifa versin yavrunaa. Benim ateş 3 gün sürdü acildeydim herr gece en son o gün bol ishal ve kusma vardı böbrekleri susuz kaldı durumu kötüye gidiodu yogunbakima alddilar 😔 çok zor günler geçirdik bizim ishal biranda başladı ve su mama direk çıkıodu en son raddeye gelmiştik
Doktor kontrolünde olun Allah yardımcınız olsun şifa versin 🙏🙏