Kelebeklerdeniz23 ah güzel anne♥️ Ne emzirmekle anne olunuyor, ne de mamay verince anneliğin azalıyor.. vicdanın rahat etmesi için emzirmeyi hep dene, memeyi gel teklif et, ama mama veriyorum diye de kendini suçlu hissetme.. yeter ki doysun bebeklerin.. biz bir bebeğe zor bakarken sen iki taneye bakıyorsun.. hangi şehirde yaşıyorsun bilmiyorum ama görüşüp emzirme danışmanlığı alabilirsin.. kendine yapacağın en güzel iyilik bu olur.. ikisini koltuk altı pozisyonla aynı anda emzirmeyi öğrenebilirsin.. tabi büyümüşler biraz artık hala yapılabilir mi bişeyler bilmiyorum ama denemekten zarar gelmez.. asla ama asla kimseyi dinleme, anne sütü evet mucize ama bebeklerinin mutlu bi anneye daha çok ihtiyacı var 😍🙏🏻