Tued Yanıtınızi yeni gördüm amacim siz kırmak, hakaret etmek değil.Sadece şunu söylüyorum tükenmiş hissediyorum,kimse bana fikrimi sormuyor,ben bebek bakarken esim uyuyor diyen sizsiniz.Kusurabakmayin ama siz bu durumdayken hala fikriniz bir önemi yok ve size fikriniz bile sorulmuyorsa bu benim gözümde öküzluktur.Demekki okadar bunaltmislarki siz buraya yazma gereği duymuşsunuz.Siz yazdıklarınızla celisiyorsunuz ilk yazdiklarinizla ,bana son yazdığınız cevap ters düşüyor.