Elifhome Allahım bu nasıl bir hastalıktır 2 gündür ölüyorum ağrıdan dayanamıyorum bebeğim dün geceden beri ateşi var inmiyor sıçrıyor korkuyor ben napicam ağlıyorummm bana yardım edin Allah rızası için birşey deyin
UraSsmom Elifhome Kaç şuan ateşi 112yi arayın durumun aciliyetini bildirin sadece ateş var derseniz sıraya sokarlar aciliyet bildirirseniz hemen gelirler belki. Şurup veya fitil verin, suya sokun oynasın kaç aylık bebek.
Elifhome Divayorgun yüksek evet napicam yardım edin sıçrıyor yattığı yerden sesler çıkartıyor inliyor
Prensimmm52 Elifhome ambulansı arıcan gitçen karantinada olunca acile gidiliyor merak etmeyin çocuk sıçrıyor ateşten demişsiniz allah korusun havale geçirir
qwrt1245 Divayorgun ateşi var demeyin çocuğum nöbet geçiriyor vs deyip tekrar arayın acil olduğunuzu anlasınlar mutlaka hastaneye götürmelisiniz bir şekilde sıçrayacak kadarsa havale geçiriyor olabilir kaç derece ateşi. Calpol verin üzerini inceltin zıbınla dursun hatta eklem yerlerine soğuk Bez koyun ambulans gelmezse de bir şekilde götürün gerekirse ceza yersiniz en kötü
Nurrrsss Elifhome bilirim o agrıları ölüyorum dedim ben kurtulamıycam tam 15 gün çektim 22 yaşındayım böyle bi hastalık görmedim bebeğimin aşırı ateşi olmadı 38.4 tü en yükseği hep tetikteydim ama allah korusun dikkat edin calpol fitil verin ayaklarına limonlu çorap giydirin
esleminannesi2 Elifhome bebeğin üzerinde ne varsa çıkart ya ılık duş ya da koltuk altı kasık bölgesi alın kısmına ıslak havlu pamuk varsa pamuk koy
Nurrrsss Elifhome ve öksürük hırıltı var diye korktum gece nin köründe çagırdım ambulansı oksijenini ateşini ölçtüler durmayın öyle arayın sık sık
Rcline Elifhome bezini cıkar mutlaka ılık duya sok cnm düşer cokpol ver mutlaka 38,5 üstündeyse gerekirse iki kaşık ver düşmüyorsa kilosuna göre tabi öncelik doktor ve hastane