Pinkmom2 şuan ki fiyatını bilmiyorum ben aldığım da dolar euro bu kadar yüksek değildi ama ozaman da alırken diğerlerinden bir tık pahalıydı evim büyük olduğu için tek şarjla temizleyebiliyor birde kamerası var evde yokken evi kontrol edebiliyorum ayrıca kir algılama gibi özellikleri vardı.