Alindoga0705 Kizlar bebegim 6 aylik ayakta sallayarak uyuyor yeri geliyo 40 dk salliyorum artik belim bacaklarim kopuyo sallamayinca agliyo sallayinca da ben agliyorummm ne yapacagiz cozumm nedir naisl biraktirabilirim naisl kendi kendine uyutabilirimm
TheBaby Alindoga0705 Keşke ayakta sallansa benimki. Valla öyle rahat. Bir yere gidince ayakta sallamk kolay. Ben bir yere oturmaya bile gidemiyorum hamaktan başka yerde uyumuyor. Dün ilk defa pışpışla uyutayım dedim park beşiğinde tam 2 saat sürdü
edizsmom Alindoga0705 sallamayi azaltarak baslayanbilirsin tam detayını bilmiyorum ama arastirdiginda mutlaka ne demek istediğimi anlayacaksın. Mesela 5 dakika salla 1 dk dur iyice buna alışsın sonra 4 dknsalla 2 dk dur gibi ama süre koonusunda emin değilim salla dur yöntemini uygulayan çok var destekle uyuyan bir bebekse desteği azaltmalisiniz uyku eğitimi vermelisiniz . Sallamayida bırakır böylece ☺️❣️