Med İsyerinde doktorlarim
Bana sey diyordu kizim nikah masasinda ayaga kalkip 1 nisaan diye bagricak
seni orda birakicak diyorlardi😂😂
Biz 3 kuzen ard arda evlendik ve ucumuzde fakli sehirdeyiz butun akrabalara zor olucakti ordan oraya ordan oraya balayinlarida hesaplayinca benim
payima 1 nisan dustu😅