Merhabalar 🌺 Ellerimde tahminimce ileri seviye egzamalarım var epeydir. Çok doktora gittim ancak hiçbiri çare olamadı. Kortizonlu krem verip birkaç tavsiyede bulunuldu 🤷🏻♀️ Özellikle egzama için gidebileceğim belki yaşayıp çözüm bulan birileri varsa bana doktor önerisinde bulunabilir mi acaba? Şu an avuçlarımın içleri derin derin yara içinde. 😵💫 çok teşekkürler ♥️