Aliaslan1 Kızlar ben owli uyku gurusu aldım oğluma 1.0 tog olan 21-24 derece arasında bir kat penye kıyafet ile yatırın diyordu ama benim bir türlü içime sinmiyor sadece öyle yatırmak ince gibi geldi kullanan var mı
Cherryblossom Ayaklı olandan kullanıyoruz biz atlet ince bir pijamayla yatırıyorum evimiz 24 derece usumuyor bence ama bende hep tereddüt ediyorum ah bu analık hep usuyormu derdindeyiz🥲🥲
Aliaslan1 Cherryblossom evet ya gece üşüyor mu diye düşünmekten uyuyamıyorum en son beline kadar battaniye örtüyorum allahtan dönemiyor henüz
Cherryblossom Aliaslan1 gögsü ve ensesini kontrol edin soguk degilse usumuyordur. Benim bebiş 16 aylık olcak dusunun hala aşamadim bu durumu😂