Birdunyabircennetannesi ateş düşürücü den baska birsey veremiyorsun maalesef. Bebegim 10 günlükken gecirdi ben ateş düşürücü bile veremedim sadece bol bol emzirdim odayi bol bol havalandirdim annem dahil kimseyi odaya kimseyi dahil etmedim babasi ve ben ilgilendim. Ayrica sende hijjenine dikkat etmelisin sende covitli isen sende maske takmali ve ellerini duzenli şekilde yikamalisin biz 2 gunde atlattik şükürler olsun simdi 1 yasindayiz. Cok cok geçmiş olsun Allahim sifa versin🤲🏻