Ftmagull Bebeğine kefir içeren var mı ? Kaç aylıkken içirmeye başladınız ? Hangi marka ? Cevaplarsanız sevinirim🌸🌸🌸🌸
Okuroya Ben 6 aylık olduğundan beri her sabah kahvaltida küçük 1 çayy bardağı kadar iciriyorum altinkilic marka sade veya laktozsuz iciriyorum şuan 1 yaşını geçti çay noyetine iciyo 😁
Elifhome Sarikuzumalp üzerinde açtıktan sonra 3 gün içinde tüketiniz yazıyor siz öyle mi yapıyorsunuz acaba
mycutebaby Ftmagull her kahvaltıda yarım çay bardağından biraz eksik olcak şekilde içiriyorum 13 aylık kızım altınkılıç genelde A101 yakın diye onu alıyorum pınarınkide güzel sade tabi ikiside meyvelileri var ama tavsiye etmiyorum
Sarikuzumalp Elifhome İlk başta öyle yapıyordum gerisi çöpe gidiyordu ama baktım yazık artık hepsini veriyorum zaten 5 gün falan oluyor 1 su bardağı verdiğim için. Dolapta da duruyor zaten bi sıkıntı olmadı hepsini veriyorum.
Kizimmmmm Ftmagull 6. aydan beri kefir veriyorum kızıma her gün. Kendim yapıyorum. Hiç hazır vermedim.
eceunverkanra Ftmagull Merhaba su an 15 aylik ek gidaya gecio yogurt tadimi yaptiktan sonra kefir tadimini da yaptik 6bucuk aylikti sanirim o donemden beri iciriyorum ara ara☺️ Altinkilic marka tercih ediyorum memnunum
Asem19 Ftmagull 6. Aydan itibaren veriyorum. İçimin alıyorum çünkü en yalın içerik ve en zengin probiyotik onda var. Sade olanı içiriyorum