MetehaninAnnesi4 Bebeğimin burnunda hırıltısı var, aspiratörle temizlediğim halde 3 gecedir uyku düzenimiz kalmadı, bugün baby vicks aldım sürdüm umarım gece yine aynı şekilde olmaz, fakat sizin başka önerileriniz varsa alırım anneler.
Umay_ MetehaninAnnesi4 Deniz suyu spreyi Kesinlikle öneririm. Eczanelerde bebekler için satılıyor(Bruno baby sterimar baby xlear Kids gibi markalar var) iki burun deliğine de sıkın. Zaten bayağı akacak, göreceksiniz. Sonra kalanı da aspiratörle çekin. Sadece aspiratör yeterli gelmiyor bazen 😊 bu şekilde çözmüştüm ben tıkanıklık sorununu.
esrapoyrazege MetehaninAnnesi4 sık aspiratörle çekmekte damarları çatlatabiliyormuş bizde de aynı problem var bir türlü kurtulamadık 🤷🏻♀️Ama serum fizyolojik ve şırıngayla 4 cc çekip 2 bir buruna 2 bir buruna veriyorum rahatlatıyor en azından araştırmalarım sonucu en çok doktorların önerdiği yöntem buydu
Yasemin38 MetehaninAnnesi4 odasını nemlendir canım mutlaka. Yattığı yere soğan kesip koy çok iyi geliyor
esrapoyrazege asude456 bizimkide öyle önerdi youtubeda da birçok doktor öyle gösteriyor diye ben öyle yapıyorum hangisi doğru hangisi yanlış bende çözemedim valla 🤷🏻♀️
MetehaninAnnesi4 Hepinize çok teşekkür ğr ederim, bugün yine çok mızmızdı, burnundan mı kaynakli bilmiyorum, anca onunla ilgilendim şimdi dönenildim yazdıklarınıza 🌸
MetehaninAnnesi4 Doktorumuzla görüştüm damla önerdi, onu kullandım bugün 2 kere inşallah iyi gelir, olmazsa serum fizyolojik deneyeceğim bende. Bu gece odasına soğanda koyacağım 🙏