İznim bitti işe geri döndüm. Şuan iş yerinde hamile olan birisi daha var yeni girdi işe birkaç aydır çalışıyor benim yanımda. Sorun şu ben hamileyken haklarımı iş yerine söyleyince (erken çıkma vs) kıyameti kopardılar öyle bişey yok avukata sorduk kanunda yok cart curt. Cumartesi günüde çalıştım yanii normal 45 saatimi doldurdum haftalık. Şimdi bu kız hergün erken çıkıyor ve cumartesi çalışmıyor. Olması gereken hakkını kullanıyor. Bunu öğrenince başımdan aşağı kaynar sular döküldü bana kullandırmadılar başkasına kullandırıyolar. Hemen cimere yazdım tabii ama iş işten geçmiş oldu. Bunun için başka ne yapabilirim gerçekten sinirim geçmiyor. Onlarınki canda benimki patlıcan mı? Birde süt iznim var şuan. Hergün erken çıkmak yerine 1 gün toplu kullanmak istedim onada izin vermiyolar bu durum işveren işçi arasında mı anlaşıp oluyor yoksa işçi nasıl isterse öyle mi kullanmak zorunda?