Merhaba arkadaşlar bir konu hakkında bilgi almak istiyorum İstanbul da kıyafet kumabarası vardı ona bırakıyordum sonra birinden duydum onlar dönüştürülüyormuş fabrikalara ip olarak ben ihtiyaç sahiplerine gidiyor sanıyordum. Şimdi elimde yine çok kıyafet var. Antalya ya taşındık bağış yapabileceğim dernek falan var mı acaba hatta eve gelip alsalar 😄. Bebekle pek çıkamıyorum.