Sblatc Lohusalık kanamam 40 gün sürdü bugün 1 hafta oldu ve ben adet oldum sanırım bu normal mi acaba? Birde bu özür mü sayılıyo acaba normal adet mi namaz kılmak için. Çünkü fıkhi olarak 15 gün geçmesi gerek diye biliyorum adet sayılması için
minnosum25 Sblatc ben bir hafta sonra adet olmstm ama adet sayılmadığını şuan duyuyorm sizden bnce adet olmssnzdr hani lohusalık bitince tekrar öyle yoğun gelmyor soncta
Sblatc minnosum25 normal adet başlangıcı gibi şu an. Yani demek istediğim normalde adet sayılır ama dinen Hanefi mezhebine göre iki adet arası 15 gün olmalı. 15 günden önce kanama olursa özür sayılıyo ve her namaz vakti abdest alıp namaz kılmak gerekiyo. O yüzden adet sayılıyo mu diye sordum
Sblatc minnosum25 bende emin olamadım o yüzden sordum namaza devam mı edicem diye. Büyük ihtimalle özür sayılıyo.
minnosum25 Sblatc aceba alo fetva yi mı arasanız orda daha iyi aydnlatrlar yada diyanetin sayfasnda filan
Sblatc minnosum25 bi hocaya sordum dediğim gibi oluyomuş. Şu an özür sayılıyo her vakit abdest almam gerekiyo namaz için. 15 dolduktan sonra devam ederse adet sayılıyo