Tubasel5 15 gündür gece nerdeyse hiç uyumuyoruz. Tam dalıyor kolumda yatağına yatırırken birden ağlamalar başlıyor. Tekrar al tekrar uyut tekrar yatır derken sabah oluyor. Resmen 4. Ay ataginin daha beteriymis. Biter mi bu ya 😥😥
Rabia1111 Tubasel5 bızde aynı sekılde sureklı uyanıyo emmeden susmuyo hıcbır sekılde susturamıyoruz başka türlü geçer ınsallah en yakın zamanda
Tubasel5 Rahimesevda sanki hiç bitmeyecek gbi hissediyorum 😑 gurbetteyim. Dinlemiyorum bile gece uyku yok gündüz öyle vallahi dayanamayan diye korkar oldum
Rahimesevda Tubasel5 bende aynı şekilde tek başıma bakiyorm geçmiyor dediğiniz hersey geçiyor merak etmeyin yeterkli sağlığı yerinde olsun bebislerin 🌺