Merhabalar bebeğim 4 aylık malum atak dönemindeyiz 🙄
Sadece slingte uyuyor ve slingte ağlamadan duruyor o yüzden ben de işlerimi kolay halledebilmek için slingte uzun süre tutuyorum 1 saat kadar. Bu kadar uzun kalması çocukta herhangi bir soruna neden olur mu?