thetellus_ ben 19 aylıkken tamamen kestim. İlk bir hafta geceyi kestim snra gündüz. 3,4 gece agladı sonra unuttu. Sizin kararlı olmamız lazım gece kalkınca bir sekılde oyalamanız yada eşinizin oyalaması lazım. Benim bebeğim zorlamadı darısı basınıza ins. Gece emmeyen bebek daha güzel uyuyor..💕