Bebeğim emmek istiyor ağliyo saatlerce iki emip çıkarıyor tekrar ağliyo neden anlamıyorum ama çiş kaka var altında hep Doyuyor diye düşünüyorum neden kafasını ceviriyo anlamıyorum hadi kafasını ceviriyo doydu neden ağliyo onu hiç anlamıyorum 4 günlük daha sarılık olcak diye korkuyorum sürekli emzirmeye çalışıyorum korktu mu emmekten anlamadım beni gorunce korkuyo sanki