Umay3840 Kızlar 6 ay 7 gnlk bebesim var ek gıdaya gecelı 1 hafta oldu ama agznı kıtlıyor acmyo napmm lazm
BirAlparslanAnnesi Umay3840 çok zorlamayın üstüne gitmeyin.¾ gün ara verip biraz unutturup tekrar tadımlara devam edebilirsiniz
Ayseege6156 Umay3840 bekliceksin sabrediceksin oda bir birey ve onunda kararları var 👌🏻 İstemiyorsa zorlama sakın bilinçaltını kötü etkilersin bir kaç gün sonra yeniden dene almıyorsa tekrar ara ver dene zamanla isteyecektir 🌸
Umay3840 Ayseege6156 haklısın ben galiba panik yaptm ıstmyo diye strese grdm teskkr ederm önern ıcnn cnm
BirAlparslanAnnesi Umay3840 ne aç nede tok olmalı☺️Mesela saat 10-11 civarı tadım yapabilirsin.emzirdikten 1 saat sonrası ideal zaman.