Merhabalar sevgili anneler
kızım 2660 kg doğdu.Bugün 3.ay kontrolünde 4740 gr geldi sağlık ocağındaki ebe kilo alımı çok yavaş mamayı arttır dedi çocuğum mama +meme olarak besleniyor.
bir ayda 520 gr almıs.Doktorumuza da gideceğiz ancak canım çok sıkıldı sizlerin başına geldi mi neler yaptınız?