Sarem37 dikkat etmekte fayda var tabi ama benim kızım 2,5 yaşında. Ne kadar annecim hastayım çok yaklaşmayalım desem de maalesef ona da geçti. Bir gün ateşlendi sonrasında hiç bişey olmadan atlattı şükür 🙏🏻 sizde maskenize dikkat edin. Ben extra C vitaminini takviye pastil ağrınız olursa parol içersiniz. Beslenmenizi güzel yapın ki enerjiniz düşmesin. Grip gibi geçti benim, biraz da halsizlik olmuştu