Yusuf_Talhanin_annesi Merhabalar Bebelac Nutrikonfor 1 bebek maması bir alana bir bedava 50 tl ye satıyorum. Tek paketi 50₺ almıştım.
Findikkurdu Yusuf_Talhanin_annesi merhabalar ben bu mamayi eczanede gormustum.eczaci kim onerdi dedi bende kimse bebegime mama alicam bebelac degilmi bu dedim eczaci bunun hasta bebekler icin kullanıldığını soyledi yani ishal kusmasi olan bebekler icin ozel bir mamaymis bence sizde bilgilendirip o sekilde satin allah muhafaza birune bisey olmasin
Yusuf_Talhanin_annesi Cakiremine931 bize doktorumuz önerdi gaz problemimiz olduğu zamanlar iyi geliyordu.. ☺️
Yusuf_Talhanin_annesi Findikkurdu haklısınız fakat bende normal bebeklerin kullanmaması gerektiğini şimdi sizden duydum 🙄 bebeklerin geneli gazlı olduğu için aslında çok kullanılan bir mama