Bebegimicin1 Mdmd ben şok marketten alisveris yapiyorum bim ve 101 e gore daha ucuz iyi bimden bitane margarin alayim dedim kurabiye icin 10 tl olunca geri biraktim soktan aldim
Bebegimicin1 ceyhunun_annesi hazir mi brnce dusun tek kisilik olan sdilim pasta diye gecen pastaya 30 tl verdim sifir numara 4 kisige 90 tl istediler 4 pastane gezdim dilim pasta aldim
serebro Mdmd malzeme + emek + elektrik/dogalgaz hesaba katılırsa dışarıdan almaktan bir farkı kalmıyor eskiye göre ama artık ikiside baya lüks 🙄
Slyshn Mdmd sorma ya gerçekten geçen gün oğlum kurabiye istedi tereyağı içine malzemeleri ile yeminle 60 tl harcadım bu nedir arkadaş 😫