Merhaba arkadaş lar çok kötüyüm hazırlıksız yakalandim hiç hazır deildim 11 aylik bebegim yeni gebe oldumu öğrendim sütüm azaldı we bebegim meme olmadan asla uyumuo eşimde hep il disinda yalnizim cok halsizim ben nasil ustesinden gelecem 2 yıl dolmadan sezeryan olsam sorun olmazmi cok korkuorum nolur yanimda olun