NeverGiveUp Azı dişi çıkıyor oğlumun. Yeri baya şişmiş ve iltihaplı gibi rengi gri olmuş şişliğin. Normal mi acaba ne yapmak lazım?
MinnakAsel NeverGiveUp azı disler bizde iltihap yapmadı ama köpek dişleri boğazına kadar atmıştı enfeksiyon kalmıştı ağiz kenarları içi hep yara doluydu antibiyoikle düzeldi şüphen varsa bence bir çocuk doktoru görsün
Cheddar NeverGiveUp azı dişlerinde o tip morarıp şişmeler normal karşılanıyomuş. Dün forumdaki bilgiler kısmında okumuştum