Bebeğimin 7. ay kontrolünde farklı bir doktora gittik ve bebeğimin vajinal yapışıklığı olduğunu söyledi. Bize estriol krem verdi 10 gün günde 1 kez bunu sürün ve sık sık masaj yapın dedi yırtarmış gibi yanlara doğru. hatta muayene ederken birazı açılmıştı bile. Kremi kullanma süremiz bitti ama hiç açılma olmadı :( Ben çalışıyorum akşamdan akşama masaj yapabildim. Gündüz kayınvalidem bakıyor pek yapmadı açıkçası çocuğun canı yanacak diye dikkate almadı dediklerimi. Şimdi çocuk cerrahisine git dedi doktor. Cerrahi yöntemle açtırmak istemiyorum, ocukta ya travma olursa :( masaj yaparken bile bacaklarını kasıyor kapatıyor. Yok mu bunun bir çözümü. Ya da cerrahi yöntemle açtıran var mı süreç nasıl, çok korkuyorum :(