Alsem bölümünden dolayı zorlanıyorsundur. Bebeğinize bakan varsa devam edin. Tek bakıyorsanız dondurabilirsiniz, kafanız rahat olunca devam edersiniz. Hamile kalmadan önce doktora ya başladım. Kızım biraz süpriz oldu. Sınavların olduğu hafta hamile olduğumu öğrendim. ( 34 yaşındaydım ve oğullarım 5-11 yaşlarında), sonra kanama falan tansiyon çıkınca mecburen yeni döneme başlamadım dondurdum. Kızım Şuan 17 aylık abimiz Lgs ye hazırlanıyor ( birde geçen Aralık ayında ablamı kaybettim öyle olunca kendime gğvenemedim). Toparlanmam uzun sürdü ve oğluma haksızlık yaparım diye erteledim. Sağolsun hocalarım da Eylül e kadar vakit verdi. Şimdi kızıma bulabilirsen kreş bakacağım, olmazsa da bir arkadaşım evinde bakacak. İmkanın varsa bitirmek için çabala. Çocuk büyüdükçe daha da zor olabilir. Yardım edenin yoksa.