bbmoms Mucizemsin21 geçmiş olsun artık iyidir muhtemelen varsa elinizde kantaron sürün ben kantaron ve termycin krmi ikisini bir kullandım hemen geçti düştü dikişleri
Mucizemsin21 bbmoms sağol canım çok şükür baya iyi kantaronum yok ama o dediniz kremden sürdüm bezine yapışmasın diye şimdi sadece batikon kullanıyorum 😇
bbmoms Mucizemsin21 aynen ben de yapışmasın diye bezi kantaron yağı sürdüm bir de sünnet yerine dikişlerine falan hiç problem olmadı
Hzlkdn Mucizemsin21 bende 2 aylıkken yaptırmıştım sünnet baticonu pamukla süreceksin sünnet yerine her altını aldıktan sonra ağrı kesici krem verdi onu sürdüm hiç ağlamadı