Ya ben bunu heryerde yiyorum cok hosuma gidiyor. Kendim yapmayi kackez denedim olmuyor kek sönüyor normalde cok iyi yaparim bu tarz seyleri ama gelgelelim bunu becermedim ☹ onlarca tarif baktim hepsinde 4 yumurta 1 sb seker diyo tarifinde ama benim yumurtalarim cok büyük L boy ondanmı acaba yumurta cok gelip cöküyor keki anlamadim bilen yapan varsa yardımcı olur mu bana🙏