Nisssss Arkadaşlar böyle bişey olamaz ya doktor dedi die evlerni 22 dereceye getirip çocuk uyutmaya çalışmayın lütfen.hava aşırı souk evlerimiz zor ısınabilir siz ince bir pijama giydiğinizde üşümüyor şekilde ayarlayın.souk odada çocuk uyutulmaz.
Sudee96 Nisssss benim ev 25 derece falan ama doktorlar şiddetle 23 derece diyorlar fazlası Bebeğe kötülük olurmuş benim bebeğim İsilik oldu hep başta anlamadım ne olduğunu doktorlar da hemşireler de ya evin ısısını azalt ya da çocuğu daha az sıkı giydir dediler. Bu arada özellikle atopik ciltli bebeğe sahip olan annelerin egzamalı falan ekstra dikkat etmesi lazım 23° den yukarı çıkartmaması lazım
Ayse0409 Nisssss Bende 23 derecenin pek altına düşmem ama özelde bi doktora gittiğimizde yanlış düşünüyorsunuz bebeğin kıyafeti sizinkinden bir kat fazla olacak şekilde giyilecek ve soluduğu hava serin olacak rahat uyku için derdi uzmanlar 22-24 derece arası diyor zaten
Nisssss Yasemin38 hiçte şaka yapar gibi bi halim yok 18 derecede çocuk uyutmaya çalıştıklarını okudum.ve dehşete düştüm.bu şekilde konu açmak istedim.belki birileri farkına varır yaptığı hatanın diye.niye herşeyi eleştirmeye çalışıyorsunuz anlamıyorum.
Nisssss Cheddar hanfendi uyur tabi karın üstüne koysan da uyur bebek o anlamaz.ama üşütür hasta olabilir.
Yasemin38 Nisssss canım sen yanlış anladın senin dediğine değil bu düşünceye sahip olanlara dedim şak gibi diye
Cheddar Nisssss 2.5yaşında maşallah hiç bişeyi yok. Uyku tulumunu güzelce giydirdikten sonra sıkıntı olmaz. Çok sıcakta hiç bi insan uyumamalı. Alerjik astımın en büyük sebebi. Doktorlar boşa konuşmuyor yani.
Znurr Sudee96 aynen benimde böyle oldu. Kanadı hatta. Şimdi 23 derecenin üstüne çıkmıyorum hiçbir isilik falan yok
Nisssss Sudee96 ben şu an evi 22 dereceye getirsem ev çok souk olur ısınmaz bu yüzden 26 ya getiriyorum.doktor dedi die 22 ye getirsem çocuğu hasta ederim onu demek istiyorum aslında.
Znurr Nisssss hiçbir doktor 18 derecede çocuk uyutun demiyor zaten bunu nerden çıkardınız? Ayrıca sizi neden ilgilendiriyor bu kadar herkesin yetiştirme şekli farklı. Siz 30 derecede uyutun
tmrskbr Nisssss siz pijamayla 22 derecede üşüyorsanız buna alışmadığınız için. Çocuğu da alıştırmazsanız 22 derecede gayet uyuyorlar emin olabilirsiniz. Tamamen alışkanlık kazandırmayla alakalı bir durum. Siz istediğiniz sıcaklığa ayarlayabilirsiniz tabi evin sıcaklığını.
sedaykn Nisssss Nereden çıkardınız bunu pardon ? Benim kızım 3 yaşında olacak 19 derecede uyur kış aylarında. Şimdiye kadar hiç hasta olmadı. Soğuk çocukları hasta etmez. Asıl kaloriferli evlerde çocuklar burunları tıkandığı için rahat uyuyamıyorlar.
Babybloom Nisssss ayy Allah aşkına, bu konudaki deneyimimiz eğitiminiz ne ki insanları yargılamak için özel post açıyorsunuz. Kaç çocuk büyüttünüz mesela? Veya eğitiminiz bu alanda mı? Çocuk doktorlarını değil beni dinleyin demek değil de ne bu post🤣