Kızlar 2.5 ay önce normal doğum yaptım , dikişim vs olmadı. Lohusana kanamam bitikten sonra regl kanaması gibi 7 günlük süren bir kanamam oldu cok fazla yoğundu ama regl diye düşündüm hâlâ bu ay olmadım . Karnıma baskı uygulayınca agrıyor kasıklarım bazen bebeği emzirirken karnımı kasıklarımı ağrıtıyor acaba bu normal mi ? Öyle internetten bakınca içinde bez falan unutulmuştur diyoe 😮💨