biimiyomyardimet 19 günlük bebeğim kakasını yaparken resmen işkence çekiyor sürekli ağlıyor ıkınıyor ayaklarını karnına topluyor ve ben hiç Bir şey yapamıyorum sırtını sıvazlamaktan başka 🥺 normal mi bu durum neler yapabilirim 🥺
nursocum biimiyomyardimet Biogaia kullanmanızı öneririm 1 ay boyunca her gün aynı saatte kullanırsanız büyük etkisi var
Ylz0044 biimiyomyardimet ah 2 aylığız suan bzde kaka derdimiz var bağırdı çağırdı kucağımda uydu ben kulak cubuğunu zeytinyağı na batırıp makat ını uyaryrun ypıo gazıda cıkıyo
Edaacvk biimiyomyardimet gazı var bebeğin.. karnını aşağı doğru ov bacaklarını ona doğru bastır umarım ise yarar benin kızım 2 aylık ben hala böyle yaptırıyorum kendi yapamıyor zorlanıyor
biimiyomyardimet nursocum evet doktor da onu verdi kullanıyoruz bir haftadır ama sanki hiç yaramadı gibi geliyor,🥺
EAS Normal bir durum canım . Bende panik yapmıştım çok. Ama kakasını yapmayı henüz bilmiyor. Yani her ıkındığında kakası var demek değil. Gaz büyük ihitmalle. Büyüdükçe geçiyor canım hepsi.
nursocum biimiyomyardimet yarar pes etmeyin ayaklarının altına masaj yapın sürekli karnınada saat yönüne masaj yapın mama içiyorsa karıştırarak yapabilirsiniz ki daha az gaz yapsın
EAS biimiyomyardimet anlıyorum sizi bi problem var bu bebekte diyordum birde lohusalığın verdiği hassasiyet. Böyle böyle gelişecek annesi bağırsakları 🥰 siz yine masaj yapın karnını ovun ve her şeyin geçeceğini bebeğinizin ve kendi kulağınıza fısıldayın❤️