Minteha hiç bişey yapamazsınız. 😂 çok normal daha bebeğiniz çok küçük, zamanla değişecek siz de alışacaksınız değişimlere. Arabada uyuyorsa evin içinde arabayla gezin. Biz öyle yapıyorduk en azından yarım daat 40 dk uyuyordu. Ben de koltukta oturup ileri geri yapıyordum falan işe yarıyordu