Cansin-can ilk çocuğunuz deliksiz uyumaya başlamadan, bez bıraktırmadan ya da emiyorsa emme işini vs yapmamanızı tavsiye derim 😒 bir de çalışıyormuşsunuz üstelik..ben bunların hepsini yapıp 2.yi doğurduğum halde çok zorlanmıştım..gerçi şimdi 3.yü de doğurdum o ayrı😅😅