Merhaba kizim, 9 aylik olacak 3 gun sonra.. 4 ayliktan itibaren alerji suphesi ile alerji mamasi yior aptamil pregomin as.. cok asiri gazi cardi kolik bebekti 8 ayliga jdr da surdu.. üniversite hastahanesinde kan testleri yapıldı.. deri testinde alerji cikmadi , kanda da alerji cikmadi ancak b12 si baya yuksek dr 15 gun sonra testi yenilemek istedi..bebeginde b12 yüksek cikan varmi? Yuksek cikan degerlerde, nadirde olsa baska rahatsizliklarin belirtisi olabiliyormus endişeliyim