Oğlum martta 3 yaşına girecek hala yanımızda yatıyor nasıl ayırabilirim aslında her defasında ayağımda sallayıp beşiğine yatırıyorum 1 saat sonra yanımıza geliyor hiç değişmiyor zamanlaması nasıl alıştırabilirim beşiğine yardım edin lütfen anneler artık sabaha kadar uyuyamaz olduk eşimle ikimiz 🙄😫