3 ay 10 günlük kızım bir anda yanakları ve boynu isilik döktü ,kırmızı benekler çıktı, hergün geçiyor derken boynundan aşagı ve kulaklarınada yayıldı, doktor sadece süt ürünlerimi kes dedi. Kestim şimdi, napıcagımı bilememdim , bebegimin yüzü hep isilikli hem tahriş olmuş gibi benek kırmzıılarda var , kusmayada çok başladı böyle olanlar varmk